Lapa 98 – KTTT

Nodarbināto personu profesionālās kompetences pilnveide

Profesionālās izglītības kompetences centrs „Kuldīgas Tehnoloģiju un tūrisma tehnikums”piedalās ESF projektā Nr. 8.4.1.0/16/I/001 “Nodarbināto personu profesionālās kompetences pilnveide” Projekta īstenotājs Valsts izglītības attīstības aģentūra(VIAA) sadarbībā ar:* Latvijas pašvaldībām,* izglītības iestādēm,* Nodarbinātības valsts aģentūru. Projekta mērķis Pilnveidot nodarbināto personu profesionālo kompetenci, lai laikus novērstu darbaspēka kvalifikācijas neatbilstību darba tirgus pieprasījumam, veicinātu strādājošo konkurētspēju un darba produktivitātes pieaugumu. Projekta īstenošanas Vairāk […]

Vairāk…

Leonardo da Vinci

ES Mūžizglītības programmas Leonardo da Vinci audzēkņu mobilitātes projekts ” Inovatīvas prasmes jauno profesionāļu izaugsme” Nr. 2013-1-LV1-LEO01-0531 Projektu līdzfinansē Eiropas Savienība Projektā ” Inovatīvas prasmes jauno profesionāļu izaugsmei” 2014.gadā starptautisku praksi modernos Eiropas uzņēmumos 5 nedēļas veica 24 Kuldīgas Tehnoloģiju un tūrisma profesionālās vidusskolas audzēkņi ( 6   galdnieku specialitātes, 6   automehāniķu specialitātes, 6 Vairāk […]

Vairāk…

Comenius

COMENIUS programma COMENIUS skolu partnerības projekts Young Food Education ” Nr: 2013-1-IT2-COM06-518992 Projektu līdzfinansē Eiropas Savienība Partnervalstis: Itālija, Latvija, Rumānija, Austrija, Nīderlande  Pēdējā projekta sanāksme notika no 20.04.2015. līdz 24.04.2015. Holandē, Vāgeningenā, skolā ar ļoti senām tradīcijām maiznieku apmācībā. No Kuldīgas tehnikuma šajā projekta vizītē piedalījās skolotājas Zane Lase, Ieva Misāne, Ilze Braslauska, Inese Baumane, Vairāk […]

Vairāk…

Jauniešu apmaiņas projekta „Mozaīka”

Jauniešu apmaiņas projekta „Mozaīka” Līguma Nr.LV-31-E37-2012-R3– projekta pasākuma Anapā dienasgrāmata 1. diena – Pasākums Krievijā, Anapā sākās ar iepazīšanos – spēlējām iepazīšanās spēles, kur katram bija iespēja pastāstīt par sevi, atraktīvi demonstrēt savus mērķus dalībai projektā., rezultātā ātri atradām kopīgu valodu ar partneriem, sadalījāmies vairākās starptautiskās komandās, veicām vairākus ”Iesildīšanās” uzdevumus, kopīgi darbojoties un mācoties. Vairāk […]

Vairāk…